Vrijrijden Zolder
-
- Alfetta Membro
- AlfettaOwner
- Forumbeheerder/Admi
- Contacteer:
- GTV
- Alfetta Guru
-
- Alfetta Novizio
Je kan d'r ook met een gewone auto rijden, gisteren reden er een hele tros met Lotussen, en Honda Intergra R's, een Clio 1.1, en nog een heleboel straatauto's op gewone bandjes en kenteken.GTV schreef:Mag je daar nog met je ''gewone''auto rijden?
Heb zelf ook wel weer eens zin om te
Tot vorig jaar reed ik ook gewoon met de 75 naar het circuit, een uurtje boenderen en dan weer terug.
-
- Alfetta Membro
- jef75
- Alfetta Membro
ik heb deze plannen ook,kan iemand mij duidelijk melden welke eisen de wagen behoeft voor dit vrijrijden?
Wat ik er onder begrijp is het mogelijk met een gewone dagelijkse auto?
ik zou bijvoorbeeld een 75 koets gebruiken(1.6, 1.8 2.0) met een ts motor en een 1.6 bak,dat is nog goed mogelijk ivm de keuring,maar als je met een zelfgemaakte kooi ed begint?
ik heb bv ook alle spullen liggen die ik wil gebruiken,en zou er dan graag een kooi inzetten,maar dan heb je het keuringsprobleem ed.
of is het mogelijk een wagen volledig naar smaak te maken,op trailer naar Zolder en rijden?
Wat ik er onder begrijp is het mogelijk met een gewone dagelijkse auto?
ik zou bijvoorbeeld een 75 koets gebruiken(1.6, 1.8 2.0) met een ts motor en een 1.6 bak,dat is nog goed mogelijk ivm de keuring,maar als je met een zelfgemaakte kooi ed begint?
ik heb bv ook alle spullen liggen die ik wil gebruiken,en zou er dan graag een kooi inzetten,maar dan heb je het keuringsprobleem ed.
of is het mogelijk een wagen volledig naar smaak te maken,op trailer naar Zolder en rijden?
-
- Alfetta Membro
Beide is mogelijk Jef na het volgen van een ERAN cursus of aantonen circuit ervaring te hebben
kijk even op www.skylimitevents.be
Staat ook een filmpje op van de circuitexperience, hier zie je mij en een maatje beiden met witte Juul voorbijkomen
http://link.brightcove.com/services/pla ... d627028697
Vrij rijden kan met een gewone straatauto, enige vereiste is het dragen van een helm en beneden de geluidlimiet van ik dacht 95Db blijven, auto moet natuurlijk wel technisch functioneren
Indien de auto is v.v. een kooi e.d. dan kan hij ook in aanmerking komen voor een ERAN clubrace, ze kijken dan of alles deugdelijk bevestigd is e.d., geen FIA keur oid, gewoon ERAN regels, kun je opvragen
kijk even op www.skylimitevents.be
Staat ook een filmpje op van de circuitexperience, hier zie je mij en een maatje beiden met witte Juul voorbijkomen
http://link.brightcove.com/services/pla ... d627028697
Vrij rijden kan met een gewone straatauto, enige vereiste is het dragen van een helm en beneden de geluidlimiet van ik dacht 95Db blijven, auto moet natuurlijk wel technisch functioneren
Indien de auto is v.v. een kooi e.d. dan kan hij ook in aanmerking komen voor een ERAN clubrace, ze kijken dan of alles deugdelijk bevestigd is e.d., geen FIA keur oid, gewoon ERAN regels, kun je opvragen
-
- Alfetta Membro
- Contacteer: